petak, 15. travnja 2011.

KREZUBICA FRFLJAVICA

Moja Nera je od danas Krezubica Frfljavica! Ostala je bez prvih mliječnih zubića! Već su joj se jako klimali i bježali van dok bi pričala, što je meni bilo strašno smiješno i sve sam čekala kad će u nešto zagristi i ostati bez zubića, ali baš su zapeli i nikako da otpadnu pa ju je tata danas odveo zubaru da ih čupne. Mislim da se tata  bojao i preznojavao kod zubara (pekmezasti muški), a ne ona jer Nera je mamina hrabrica. Zbog toga uvijek "zaradi" ili novu četkicu ili kaladontić, a ovaj puta je dobila diplomu za hrabrost!



Važno ju je donijela kući i sve mi frfljajući ispričala dok je iz džepića vadila smotuljčić sa zubićima i svečano mi ga predala da ga spremim da joj može doći Zubić vila.



Dok Nera čeka svoje novčiće pod jastukom, mama se malo izgrala s nakitom. Nešto malo življe i veselije za ove toplije dane...



Broj komentara: 9:

Nasmijano nebo kaže...

jao, pa vama će noćas dolepršati zubić vila sa duplim iznosom. jako dobro, hehe...
a nakit je jako, jako, jako lijep. vidi se da se bliži ljeto. već neko vrijeme nisi radila ovakav nakit.

Sandra Z kaže...

Bravo za Neru! I bravo za muža koji je preživio i došao kući (poznato mi zvuči taj strah).
Nakit je fenomenalan, priziva more i plaže i sunce i laganu odjeću
Pusa :))

Tanema kaže...

hahaha, muž preživio i zubić vila obavila svoj posao! :)
Ž imaš pravo, neko vrijeme nisam radila takav nakit i sad sam se već jako zaželjela nakita...
Sandra, baš mi je more i plaža bila na pameti!

Villa-loredana kaže...

Eto vidiš kako je potraga za vilenjacima donijela tirkizan nakit, a ni zubić villa nije izostala, a plačimačke smo već iskomentirale. Pozdrav i ugodan weekend. Loredana

Tatjana kaže...

Bravo za Neru,čestitam...reci joj da ja još uvijek frfljam...ovako velika,a imam sve zube!I još kad mi kažu da je to simpatično,ja spalim.Meni je simpatično kada "r" kažeš kao francuzi,a ne "s" kao sfljs...
A što se mamam zna lijepo igrati?Ono,baš lijepo,kao more dok se pjeni prekrasnih boja!Ha,jesam se dobro odrazila???

Tanema kaže...

ma, odraz ti je savršen! :D
ako može moja nera frfljati možeš i ti! pusa!

Tanema kaže...

Lori, si vidjela, jedan dan skroz praznoglava, drugi dan mi vilenjaci podarili malo pameti! ;)))

Pipi kaže...

Haha, nasmejala sam se Tatjani na komentar. Mene menjaju za francuskinju, pa eto svima simpaticno, meni ne bas, ali dobro vec mi postaje, covek promeni sebe i zadovoljan je svime. A za malenu bravo, najvaznije je da je ona srecna. Zubi ce ubrzo doci i bas je slatka ovako. Ostace joj prelepa uspomena. A tebi mama cestitke za rad. Nikako da uhvatim ritam i pronadjem te redovno. Prosto ne ide povezivanje nasih blogova i ne znam zasto, ali sta je tu je. Cesto mi neko pomogne da stignem ovde, jer i Pc mi je nov i nikako vise nisam u skladu sa pamcenjem stranica. Bice bolje...heheheh. tebi pozzzzz i ljubim vas obe.

Tanema kaže...

ljubac, draga pipi!

Click to play this Smilebox slideshow: recent work
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make a Smilebox slideshow
Click to play this Smilebox scrapbook: creations
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
Make a Smilebox scrapbook
Click to play this Smilebox slideshow: heklanje
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make a Smilebox slideshow
Click to play this Smilebox slideshow:
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make a Smilebox slideshow
Click to play this Smilebox slideshow: heklanje 2
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Personalize your own free picture slideshow
Click to play this Smilebox slideshow: heklani nakit 2
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Free photo slideshow created with Smilebox
Click to play this Smilebox scrapbook: torbe
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
A scrapbooking design by Smilebox
Click to play this Smilebox photobook: nakit 2
Create your own photobook - Powered by Smilebox
Personalize your own free photobook
Click to play this Smilebox slideshow: nakit 3
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Create a free digital slideshow
Click to play this Smilebox slideshow: nakit od krpica
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Picture slideshow generated with Smilebox
Click to play this Smilebox scrapbook: decoupage
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
Customize your own free scrapbook design