četvrtak, 3. lipnja 2010.

BEZ KOMENTARA

Jučer  poslijepodne me strefio hladan tuš! Nakon što sam bila jako sretna zbog knjige i sva u čeprkanju i proučavanju, nazvala me prijateljica i pitala da li sam otvorila mojoj najstarijoj kćeri profil na Facebooku. A pitala me zato što zna da sam ja apsolutno protiv toga i da  ne dam moji klincima ni primirisati Faceu. Zbunjeno sam odgovorila, da nisam, da ona zna koliko sam ja protiv. Na što mi ona kaže, ali netko je otvorio profil s njenim imenom iako nisu njene slike nego tuđe. Ukucam ja da vidim, možda postoji još jedna osoba s takvim imenom i prezimenom, u šta čisto sumnjam, jer je prezime izrazito rijetko, a pogotovo kombinacija imena i prezimena...I šta vidim? Profil je tu, ali je moj profil blokiran i ne mogu vidjeti ništa šta piše, niti vidjeti slike. Kosa mi je istog trena skočila na glavi! Idem brzo pokušati s muževog profila i ne mogu, i on je blokiran! Sad već počinjem paničariti i histerizirati i bjesniti i para mi ide iz ušiju i najradije bih nekog uhvatila za vrat i psujem sve živo i svu rodbinu do šukuntetke osobi koja je to napravila!!!! I naravno srijeda je, u četvrtak i petak nema škole. Trebala bih čekati do ponedjeljka da odem u školu i zatražim razgovor s roditeljima dječaka iz višeg razreda  koji je na slici i da vidim tko je krivac. Došlo mi je da vrištim iz petnih žila! 
Sva sreća, muž je bio doma i onda smo se dogovorili da će otići doma kod tih ljudi, i šta se ispostavi? Nije on! Cijelu večer je trajala potraga, ali nismo našli prave krivce. Ujutro nas je nazvao otac dječaka koji ide s mojom kćeri u razred ispričavajući se i objašnjavajući i opet se ispričavajući jer je njegov sin taj koji je to učinio. Jedno vrlo pristojno dijete od vrlo pristojnih roditelja... Nemam više komentara...

Evo za kraj jednih naušnica s opalom da uljepšamo malo ovaj post! 




Broj komentara: 5:

Sandra kaže...

i ja sam jako prituv djece i fejsa! I svi ti roditelji koji daju lažne datume rođenja djece samo da bi isti imali profil!
Pitala sam mamu kčerkine prijateljice zašto joj dijete (9) ima profil a ona mi je rekla "Pa zamolila me!"

Villa-loredana kaže...

I ja sam bez komentara, ali ja bih zavrnula nečijim vratom kao što si ti navrnula ove lijepe naušnice, je to nije pedagoški tako nismo učile, to ne rade učiteljice, ali zna čiji je vrat u opasnosti...., tanak sigurno nije. Pozdrav i dobro je da je tako prošlo. Loredana.

Tanema kaže...

Sandra, ja sam turbo protiv djece na fejsu i zato me ovo zdrmalo dobrano!

Loredana moja, i ja sam skoro zavrnula nečijim vratom, toliko sam bila bijesna! Laknulo mi je kad je profil obrisan...

Goge kaže...

Naravno da si protiv djece na fejsu, pogotovo u ovoj dobi. Ne znam jesi li pročitala da onaj tko nema profil na fejsu ili nekoj drugoj društvenoj mreži ustvari ne postoji na kugli zemaljskoj. E pa, ja svojim učenicima kažem da sam vanzemaljac. Nitko u mojoj kući nema profil na fejsu. U razredu moje kćeri potrošili su sate i sate pričajući o tome, ali ništa. Drago mi je da ste uspjeli riješiti problem.

Ne znam jesam li do sada rekla, ja predajem informatiku u gimnaziji.:))

Tanema kaže...

Goge moja, pa šta će djetetu od 8 godina profil na fejsu? da se neki pedofili mogu naslađivati i ćakulati s njima na fejsu? ja bih trebala otvoriti djetetu mail i lagati o njenom godištu da bi ona mogla na fejs, a zašto, zato što je svaka šuša tamo? da igra igrice? zbog čega? to sve može raditi s mog profila u krajnjem slučaju, ali igrice može igrati i on line (ima ih more), u kompu ih isto toliko ima, a pričati s prijateljima može telefonom! mislim da djeca većinu vremena ne znaju šta bi sa sobom i ne trebaju beskonačno vremena provoditi na kompu ili gledajući crtiće!

Click to play this Smilebox slideshow: recent work
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make a Smilebox slideshow
Click to play this Smilebox scrapbook: creations
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
Make a Smilebox scrapbook
Click to play this Smilebox slideshow: heklanje
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make a Smilebox slideshow
Click to play this Smilebox slideshow:
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make a Smilebox slideshow
Click to play this Smilebox slideshow: heklanje 2
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Personalize your own free picture slideshow
Click to play this Smilebox slideshow: heklani nakit 2
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Free photo slideshow created with Smilebox
Click to play this Smilebox scrapbook: torbe
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
A scrapbooking design by Smilebox
Click to play this Smilebox photobook: nakit 2
Create your own photobook - Powered by Smilebox
Personalize your own free photobook
Click to play this Smilebox slideshow: nakit 3
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Create a free digital slideshow
Click to play this Smilebox slideshow: nakit od krpica
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Picture slideshow generated with Smilebox
Click to play this Smilebox scrapbook: decoupage
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
Customize your own free scrapbook design