srijeda, 5. svibnja 2010.

ZADATAK ZA ŽELJKU

Zadnji put kad sam radila one naušnice od žice po jedan komad za ekscentrične duše, Željka se odmah javila da ona spada u takve i nastala je rasprava oko kita. Ja sam vidjela kita , a ona mačku i sad joj dajem zadatak da za svaki naziv koji ja dam, ona mora dati svoj! Pa krenimo redom :


                                           mašnice


mačka



miš



                                           zmijica


dvije zmijice



Charlie Chaplin

Broj komentara: 5:

Kreativka sa srcem kaže...

Kako tvoj mali model divno nosi tvoje krasne naušnice, prelatka je!
Baš su fora ja to još nisam vidjela!
Pusee!

Tanema kaže...

hvala puno! :)

bensedin art kaže...

Prelepe su!

Željka kaže...

od srca zahvaljujem Gogi koja me opomenula i upozorila na moj važni zadatak. Skoro mi je promaknuo, što mi baš i ne služi na čast, al šta mogu...
kao prvo bih te htjela pohvaliti na entuzijazmu i volji, svaka ti čast. baš su ti posebne ove ekstravagantne naušnice. a sad, na šta mi liče? ovako: u mašnicama ja vidim vile, u mački vidim svijeću, a sve ostale si dobro naslovila.
a sada pusti manekenku neka joj se uši malo odmore prije nego se opet uhvatiš posla.

Tanema kaže...

hahahahaha, havala curke! :)))))))))))

Click to play this Smilebox slideshow: recent work
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make a Smilebox slideshow
Click to play this Smilebox scrapbook: creations
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
Make a Smilebox scrapbook
Click to play this Smilebox slideshow: heklanje
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make a Smilebox slideshow
Click to play this Smilebox slideshow:
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make a Smilebox slideshow
Click to play this Smilebox slideshow: heklanje 2
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Personalize your own free picture slideshow
Click to play this Smilebox slideshow: heklani nakit 2
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Free photo slideshow created with Smilebox
Click to play this Smilebox scrapbook: torbe
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
A scrapbooking design by Smilebox
Click to play this Smilebox photobook: nakit 2
Create your own photobook - Powered by Smilebox
Personalize your own free photobook
Click to play this Smilebox slideshow: nakit 3
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Create a free digital slideshow
Click to play this Smilebox slideshow: nakit od krpica
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Picture slideshow generated with Smilebox
Click to play this Smilebox scrapbook: decoupage
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
Customize your own free scrapbook design