srijeda, 24. ožujka 2010.

6 THINGS ABOUT ME

Nekoliko krasnih i simpatičnih dama, Maja , Željka , Lindolina i Pink Sandra , me prozvalo da napišem 6 stvari o sebi. I kako nema više smisla da to odugovlačim, uhvatih se posla...Mada mi uopće nije bilo lako, došlo mi je da napišem 6 stvari kojima se bavim, ali bojim se da  to već znate, kao i o mojoj obitelji...

1. Imam faze u životu kad volim biti sama i to ne sama na 5 minuta, nego sama i na mjesec dana! Onda malo pričam, još manje izlazim, odem u neki svoj svijet i tamo se ispušem i nakupim pozitivne energije. Često sam čula komentar na to : " Pa ne možeš biti vuk samotnjak!" , ali stvarno mogu! Da nemam troje djece i muža, bez problema bih nestala na par tjedana, a  vjerovatno i dulje!


2. Ne znam se isticati. S bilo kakvim javnim nastupima ili isticanjima sam imala velikih problema još od djetinjstva. To mi je prava noćna mora. Čak mi je i usmeno odgovaranje u školi bilo mučenje. Ali to je imalo i svojih prednosti. Zbog svoje povučenosti sam djelovala vrlo ozbiljno i bez problema sam se uklapala u društvo po godinama dosta starije od mene, a često puta sam sam bila ona kojoj se povjeravaju tajne. Danas sam se naučila nekako nositi s tim, prihvatiš svoje prednosti i mane, ali još uvijek bih propala u mišju rupu kad me netko javno hvali. Sva sreća na internetu gdje nitko ne vidi da se crvenim i sramno spuštam pogled.



3. Pravdam se! Tako je moja pokojna baka znala govoriti. Uvijek istjerujem neku pravdu. Što je dosta kontradiktorno s gore navedenim, ali kad se suočim s lažima i nepravdom, kao da mi netko stisne prekidač! Borim se do posljednjeg daha za ono šta vjerujem i kad znam da sam u pravu. A naravno da sam uvijek u pravu! Mislim da je laž prva stvar koja će me pretvoriti u živog vraga, pogotovo ako je bez pokrića! Bolje mi reci istinu da je ne znam kako grozna, nego da mi lažeš!



4. Obožavam cvijeće i kamen! Živim u totalno krivom podneblju.Ne podnosim kontinentalnu zimu, obožavam sunce i ne smeta mi da  i u podne na najjačem suncu čeprkam po svom cvjetnjaku. Cvijeće dovlačim odasvud. S ljetovanja dolazim gepeka punog kojekakvih limica i posudica punih cvijeća, čak i divljeg. I to sve uredno sadim okolo svoje kuće. Većina se ne primi, ali toliko se veselim kad makar jedna biljčica opstane! A kako skupljam cvijeće, tako skupljam i kamenje i isto ga dovlačim odasvud za svoje kamenjare. Da mi netko iskrca pun kamion kamenja u dvorište, bilo bi mi malo i za par dana bih tu cijelu hrpetinu raščistila bez problema i bez ičije pomoći!


5. Ne volim kućanske poslove! Ali doslovno ne volim! Ne volim pospremati, ne volim čistiti, ne volim brisati prašinu, ne volim boriti se s rubljem i posuđem, ne volim kuhati, ne volim ništa vezano s tim! Ipak to sve svakodnevno radim, ali ne volim i gotovo! Radije bih kopala, zidala ili bilo koji "muški" posao radila, nego kućanske poslove. Nekad me muž spasi pa skuha ručak. Možda je to razlog što prelazim preko njegovih ostalih mana, ali kad skuha ručak ili speče palačinke za večeru volim ga najviše na svijetu! 




6. Iako sam svjesna da će većina reći fuj,ipak ću to otvoreno reći: ovisnik sam o kofeinu i nikotinu! Znam, znam, ni jedno ni drugo nije uopće dobro, ali nema toga šta će me natjerati da prestanem! Ako mi ne paše ni jedno ni drugo onda slobodno možete zvati hitnu! 




Ovo nije bilo nimalo lako, ali sad ću prozvati još nekoliko dama  na razotkrivanje koje još uvijek nisu otkrile nešto o sebi: Ariana , Clloe , Kaća , GogeIvana i Pipistrela ...

Broj komentara: 9:

Vera kaže...

1, 3, 5-100%isti.kao da si mi uzela rijeci iz usta :).samotnik, borac svojih i tudjih prava, i MRZIIMMM zenske poslove po kucu!
a kod broj 2 smo 90%isti

sandra kaže...

Ajme nasmijala si me do suza!!!
Čitajući tvoje činjenice stalno sam mislila -zašto ja to nisam stavila-.
Sve sitnice do detalja kao da si opisala mene(osim onog gdije muž kuha).
Eto ti vrapca koliko smo slične!!!
Pozdrav!!!
Pink Sandra!

Tanema kaže...

eto, baš mi je drago da ste se i vi našle u nekim mojim osobinama. koliko god da mi je ovo bilo teško pisati, u biti je i dobro jer uvijek nađemo nekoliko stvari koje nas povezuju osim sklonosti kreativi!

otkriveno blago kaže...

Pozdrav, mislim da nisi osamljena po pitanju točke 5. Što bi sve stigle napraviti u životu da nema tih glupih kućanskih poslova.

Tanema kaže...

ja sam čak ponudila mjesto za još jednu tetu u svojoj kući, koja bi to sve obavljala umjesto mene i uopće ne bi bila ljubomorna ni da izgleda kao Angelina Jolie, ali me nitko ne ferma ni pod razno!

Maja kaže...

Kato, kad su u pitanju kućanski poslovi - ja mrzim peglati! Fuj, fuj, fuj! Mrzim laganje, dvostruke standarde, popijem do 5 kava dnevno, a bome sam i veliki pobornik malo "samoće" s vremena na vrijeme.

Tanema kaže...

apsolutno se slažem sa svime! peglu bi mogla izvući jedino da napravim jedan poveći decoupage na ravnoj podlozi, kavu pijem skoro non stop, a kad mi netko laže, pomahnitam!

Nasmijano nebo kaže...

samoća? i ja isto..., miš u rupi? i ja isto... kućanski poslovi? i ja isto..., kava? i ja isto... ali nikotin? sorry, totalni antiprotivnik. hm...

Tanema kaže...

preživjet ću ja tvoje protivljenje, kad znam da me svejedno voliš! kiss!

Click to play this Smilebox slideshow: recent work
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make a Smilebox slideshow
Click to play this Smilebox scrapbook: creations
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
Make a Smilebox scrapbook
Click to play this Smilebox slideshow: heklanje
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make a Smilebox slideshow
Click to play this Smilebox slideshow:
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make a Smilebox slideshow
Click to play this Smilebox slideshow: heklanje 2
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Personalize your own free picture slideshow
Click to play this Smilebox slideshow: heklani nakit 2
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Free photo slideshow created with Smilebox
Click to play this Smilebox scrapbook: torbe
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
A scrapbooking design by Smilebox
Click to play this Smilebox photobook: nakit 2
Create your own photobook - Powered by Smilebox
Personalize your own free photobook
Click to play this Smilebox slideshow: nakit 3
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Create a free digital slideshow
Click to play this Smilebox slideshow: nakit od krpica
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Picture slideshow generated with Smilebox
Click to play this Smilebox scrapbook: decoupage
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
Customize your own free scrapbook design